Fruit Tart Small

Author: Delliema // Category:

Salam dan selamat sejahtera semua, bertemu kita di entri yang baru. Hari ni suka sangat nak mengupdate entri ini... berkenaan Fruit Tart... Ini adalah tempahan dari pelanggan saya yang berbangsa cina. Terima Kasih kepada Ms. Jess dari Damansara untuk tempahan Fruit Tart yang lazat ini.. Diharap berpuas hati dan boleh membuat tempahan lagi dilain hari...:)

Beliau telah membuat tempahan untuk Fruit Tart berfillingkan kastad dan dihiasi buah-buahan segar.. Fruit Tart ini ada 2 saiz yang boleh dipilih sama ada saiz medium atau small...Untuk harga dan keterangan lanjut berkenaan Fruit Tart boleh tengok  disini 


50 biji Fruit Tart yang telah siap di isi dalam kotak untuk penghantaran... Ianya sangat lah sedap. Kulit tart ini dibakar sempurna dan filling kastad nya sentiasa segar.. pelbagai perasa filling boleh dipilih. Untuk tenpahan dan pertanyaan boleh terus menghubungi saya di talian 013-2461276 (Delliema) atau email kan tempahan dan pertanyaan anda di camcateh@yahoo.com (YM) atau pun di bahagian comment disini pun boleh...:)

Salam dan jumpa lagi....

0 Responses to "Fruit Tart Small"

Catat Ulasan