Blueberry Cheese Tart Medium

Author: Delliema // Category:

Salam dan selamat pagi sahabat ku,... aduhai lama betul tak update entri ni.. almaklumlah sibuk sikit menyiapkan tempahan Biskut Raya pelanggan... Ehh.. dalam sibuk-sibuk tu pun sempat jugak buat Blueberry Cheese Tart Medium Saiz ni... hehehe..:) bukan apa saja nak menghabiskan cream cheese filling yang ada dalam simpanan tu.. boleh jugak dijadikan entri disini...

Selama ni saya banyak menerima tempahan untuk Blueberry Cheese Tart bersaiz kecil... kebanyakkan pelanggan saya lebih gemarkan tart yang kecil berbanding yang besar..ada lah sekali sekala tu tanya kan kenapa... katanya.. yang kecil lebih comel dan lebih mudah habis untuk dimakan...:) hai... macam-macam yer...hehehe..:) tapi tak per lah.. asal kan mereka semua berpuas hati dengan hasil kerja saya... 

Hari ni saya dengan berbesar hati nak update entri untuk tart yang bersaiz besar atau medium ni pulak... Wahh berbesar hati gitu... mana taknya.. selama ni asyik update entri untuk small tart ajer... kali ni, boleh lah saya post kan cerita untuk tart yang besar pulak...


Kepada penggemar2 cheese seperti saya ni juga...hehehe:D jgn cakap lah semua jenis makanan kalau ada cheese memang akan jadi kegemaran saya.. baik lah kita sambung balik..  yang pastinya takkan boleh tahan melihat Blueberry Cheese Tart Medium saya ini... betul tak..?? ;)  apa tunggu lagi segeralah membuat tempahan.. Harga nya tidaklah mahal cuma RM 2.00/pcs sahaja... itu harga untuk medium saiz tau... yang small harga nya lain... nnti boleh tengok dientri yang sebelum ini...:) Minimum tempahan hendaklah 50 biji.

Tempahan macam biasa, seluruh Kuala Lumpur dan Selangor boleh membuat tempahan tanpa mengira bangsa... cewahhh.. hehe ;) dan setiap tempahan akan dikenakan 50% bayaran deposit terlebih dahulu... bukan apa sebagai pengesahan yang tuan puan betul2 memang berminat dan serius dengan tempahan.. Saya bukan tak percayer kan pelanggan saya tapi harus berhati-hati dalam berniaga secara online ni...:) tempahan hanya akan dibuat selepas bayaran deposit saya terima...  kalau lambat tuan puan membuat bayaran deposit, maka lambat lah tempahan tuan puan akan dibuat... bukan nak menyusah kan anda semua tetapi saya tak nak kejadian dahulu berulang kembali...:( tempahan sudah siap dibuat, pelanggan batalkan tempahan disaat2 akhir...ini lah akibatnya kalau tak ambil deposit dahulu.. kecewa dan rugi i tau...hukhukhuk..:( tapi tak per saya tetap sayang kan anda semua... :) tempahan anda tidak saya abaikan.. dan akan sampai tepat pada waktu yang diinginkan...:)

Untuk caj penghantaran, masih dalam kadar yang minimum, penghantaran akan dibuat terus kerumah anda.. Kalau nak datang kerumah ambil sendiri pun boleh jugak... mana-mana yang memudahkan tuan puan lah ek..:) Jadi apa tunggu lagi tempahan boleh dibuat segera.. tempahan untuk hari raya juga diterima...:) tempahan untuk open house juga diterima...:) Untuk tenpahan dan pertanyaan boleh terus menghubungi saya di talian 013-2461276 (Delliema) atau email kan tempahan dan pertanyaan anda di camcateh@yahoo.com (YM) atau pun di bahagian comment disini pun boleh...:)

Salam dan jumpa lagi....

0 Responses to "Blueberry Cheese Tart Medium"

Catat Ulasan