Fruit Tart

Author: Delliema // Category:
Salam dan selamat pagi,

Cuba tengok gambar tuk entri hari ni... mesti ramai dah tahu aper tu kan... tu lah Fruit Tart...  tartlet ni boleh dipelbagaikan sama ada boleh letak fruit cam gambar diatas tu... boleh letak apa-apa jem.. blueberry ker.. strawberry ker atau apa saja filling kegemaran... boleh diletak cheese cream dan sebagainya... tapi cuma proses nak buat pastry nyer saje yang kena hati2.. kalau silap buat takut pastry nyer tak menjadi...

Untuk entri hari ni saya lebih fokus kepada Fruit Tart ni.. fruit tart ni saya jual dengan harga yang paling murah.. berbeza dengan harga dipasaran... ianyer ada 2 saiz.. sama ada saiz (M) atau saiz yang kecil (S)  terpulang kepada cita rasa dan tempahan anda... harganya ialah..:

Saiz (M) = Rm2.00/pcs minimum tempahan 50 biji dan keatas.. lagi banyak tempah harga lagi murah...
Saiz (S) = RM 1.20/pcs minimum tempahan 50 biji dan keatas..lagi banyak tempah harga lagi murah

topping untuk setiap tempahan tart boleh dipilih, sama ada..:

cheese + fruit + jelly piping,
jem buah-buahan + fruit + jelly piping,
coklat + fruit + jelly piping atau
krim kastad + fruit + jelly piping..

banyak pilihan tersedia untuk anda pilih mengikut citarasa anda...bagi tempahan yang banyak seperti 50 atau 100 biji dan keatas, 50% diposit akan dikenakan untuk pengesahan tempahan.

Saya menerima tempahan untuk semua kawasan di Petaling Jaya dan Lembah Kelang dan penghantaran adalah percuma, bagi kawasan Pusat Bandar Kuala Lumpur, Putrajaya dan kawasan-kawasan lain didalam Selangor boleh juga menempah tapi akan dikenakan kos penghantaran yang sangat-sangat minimum...

Untuk tenpahan dan pertanyaan boleh terus menghubungi saya di talian 013-2461276 (Delliema) atau email kan tempahan dan pertanyaan anda di camcateh@yahoo.com (YM) atau pun di bahagian comment disini pun boleh...:)

Jadi apa tunggu lagi tempah lah sekarang...:)

0 Responses to "Fruit Tart"

Catat Ulasan