Biskut London Almond

Author: Delliema // Category:
Salam ramadhan semua...

Syukur lah hari ini umat islam sudah 3 hari menjalani ibadah berpuasa.. masih awal lagi nak fikir tentang raya kot...hehe:) tapi klu persiapan seperti tempahan kuih raya dan baju raya dah boleh dibuat dah kot...:) lambat-lambat nanti takut orang tidak terima lagi dah tempahan kita... aduhhh susah tu nanti...:) tapi tuan puan semua jangan risau... saya disini masih sedia menerima tempahan kuih muih tuan puan yang ingin menempah...:)



Baik lah untuk entri seterusnya, Saya menerima tempahan untuk Biskut London Almond yang sedap dan kaya dengan limpahan coklat ini...ni pun kuih popular bila raya... setiap rumah mesti ada ...hehe:). Baik lah, biskut ini saya jual tidak lah mahal, seperti biasa harga yang ditawarkan ialah 50 biji RM25.00 sahaja... untuk tempahan yang banyak.. tempahan awal diperlukan tau... supaya kuih raya anda dapat sampai tepat pada masanya...:)


Seperti biasa saya mengenakan 50% deposit untuk pengesahan tempahan.. ini semua untuk sebagai jaminan yang tuan puan tidak membatalkan tempahan di saat-saat akhir..:)  tempahan juga diterima untuk seluruh kawasan Kuala Lumpur dan Selangor...


Setiap penghantaran akan dikenakan caj penghantaran yang sangat minimum yang tidak membebankan tuan puan...:) oleh itu bersegeralah membuat tempahan... Untuk tenpahan dan pertanyaan boleh terus menghubungi saya di talian 013-2461276 (Delliema) atau email kan tempahan dan pertanyaan anda di camcateh@yahoo.com (YM) atau pun di bahagian comment disini pun boleh...:)

Jumpa lagi....:)

0 Responses to "Biskut London Almond"

Catat Ulasan