Blueberry Cheese Tart

Author: Delliema // Category:
Salam dan selamat petang

Apa khabar semua, saya harap sihat-sihat disamping keluarga tercinta.. petang-petang cuti macam ni memang seronok baring-baring rehat kan badan... almaklumlah setelah seminggu penat bekerja.. bila cuti mula lah rasa nak tido jer lah...hehe:) tapi saya tak boleh nak tido.. sebab terpaksa menyiapkan tempahan pelanggan yang banyak tu... :) tapi tak pe lah minat punya pasal..apa pun boleh diharungi...

Hari ni saya menyiapkan tempahan dari rakan sepejabat yang membuat tempahan Blueberry Cheese Tart. Alang-alang dah buat tu apa lagi snap lah sekeping dua gambar.. boleh ler masukkan dalam blog untuk dijadikan entri hari ni...:)

Blueberry Cheese Tart ni terdapat dalam dua saiz yang boleh ditempah... sama ada saiz (S) yang cute comel tu.. atau pun saiz biasa iaitu saiz (M) yang biasa dijual di bakery tu... Tart ini sangat lah sesuai untuk semua majlis sama ada.. majlis jamuan, hantaran perkahwinan, hadiah atau pun untuk cenderahati untuk majlis kesyukuran..


Harga yang ditawarkan sangat lah berpatutan dengan rasanya yang sangat sedap... harga bagi Blueberry Cheese Tart untuk saiz (S) ialah RM1.70/pcs minimum tempahan ialah 50 biji dan keatas. Bagi Blueberry Cheese Tart yang bersaiz (M) ialah RM2.00/pcs minimum tempahan ialah 40 biji dan keatas. untuk tempahan yang banyak seperti 50 atau 100 biji dan keatas... 50% diposit akan dikenakan untuk pengesahan tempahan. Dan jika tempahan dalam kuantiti yang banyak tempahan awal amat-amat diperlukan.. selain itu kalau tempah melebihi 100 biji harga akan dikurangkan dari harga asal..:)

Jadi kepada sesiapa yang ingin menempah boleh terus menghubungi saya di talian 013-2461276 (Delliema) atau pun email saya ke camcateh@yahoo.com (YM)

Kulit Tart yang belum di bakar lagi... snap gambar kejap sebelum bakar... cam ni lah rupanya..:)

0 Responses to "Blueberry Cheese Tart"

Catat Ulasan