Chocolate Moist Cupcake

Author: Delliema // Category:
Salam Dan Selamat Pagi semua...


Hari ni ada entri baru.. Chocolate Moist Cupcake yang comel dan cute ni... hmmm sama jer macam nak buat kek coklat biasa cuma yang lain nyer dia dibakar didalam Cup kecil tu jer.. lepas tu hias lah ikut kretiviti masing-masing.. saya ni bab nak menghias cupcake ni lah paling saya suka sebab kita boleh hias dan bentukkan apa saja ikut aper yang terfikir di kepala...hehe:)  lagi satu agak-agak kalau malas nak buat kek coklat boleh jer beli jer muffin lepas tu bolah gak hias kan macam kita hiaskan cupcake tu jugak... asal kreatif aper pun boleh jadi... dan kalau agak2 malas jugak lagi... apa kata tempah saja kat saya ni.. sebenarnya saya menerima tempahan untuk cupcake ni... pelbagai perasa dan topping boleh dipilih seperti...:

Jenis Cupcake:

- Chocolate Moist
- Strawberry
- Orange
- Kiwi
- Vanilla
dan banyak lagi...

Pilihan Topping:

- Buttercream
- Cheese Cream
- Fondant
- Buttercream and Gumpaste
- Freah cream
- Chocolate Ganache

Cupcake ni sangat lah sesuai untuk dijadikan hadiah, hantaran perkahwinan, jamuan dan semua kenduri kesyukuran pun boleh juga.. sebab dia sangat lah cantik kalau dijadikan hiasan dimeja utama..:) minimum tempahan bermula dari 40 biji dan keatas...kalau nak tempah lagi banyak pun boleh jugak... tapi pastikan di tempah lebih awal, untuk kuantiti yang banyak contohnya 50 biji atau 100 biji dan keatas...untuk tempahan dalam kuantiti yang banyak 50% diposit diperlukan sebagai pengesahan tempahan dan penghataran terus ke rumah anda akan dibuat.  kepada sesiapa yang berminat untuk menempah boleh terus menghubungi saya di talian : 013-2461276 (Delliema) atau boleh YM saya di : camcateh@yahoo.com

Saya sedia menerima semua tempahan dari kawasan sekitar Kuala Lumpur, Putrajaya dan Selangor, penghantaran akan di caj pada kadar yang sangat minimum.

0 Responses to "Chocolate Moist Cupcake"

Catat Ulasan