Kek Keju Blueberry

Author: Delliema // Category:
Salam dan selamat petang,


Apa khabar semua, entri seterusnya masih lagi berkenaan blueberry... maner tak nyer stok tengah banyak lagi.. so lepas buat tempahan rakan yang inginkan Blueberry Cheese Tart saya pun buat lah sekali Blueberry Cheese Cake pulak... boleh dijadikan entri di petang-petang hari ni...

Untuk dasar kek ini saya menggunakan biskut digestive.. selalu nya saya gemar mengunakan biskut oreo... tapi tak semua pelanggan saya menggemari biskut oreo... jadi saya tukar-tukar mengikut keinginan pelanggan. Kepada sesiapa yang ingin menempah jangan risau... saya boleh ubah ikut permintaan anda...:)

Harga untuk sebiji kek keju blueberry ini tidak lah mahal seperti harga diluar sana tu... sebab saya lebih mementingkan rasa,kualiti dan kepuasan hati pelanggan berbanding dengan keuntungan semata-mata...:) harga yang ditawarkan untuk sebiji kek bersaiz 9 inci ini dan beratnya 2 kg ++ ialah RM75.00 sahaja... ianya sangat-sangat lah berpatutan...

Seperti biasa setiap tempahan akan dikenakan 50% diposit sebagai pengesahan tempahan. Tempahan boleh dibuat terus dengan menghubungi saya di talian 013-2461276 (Delliema) atau email ke camcateh@yahoo.com (YM). Tempahan terbuka untuk seluruh kawasan Kuala Lumpur dan Selangor, bagi kawasan yang memerlukan penghantaran yang jauh.. kos penghantaran yang sangat minimum akan dikenakan..:)

Sudi-sudikan lah menempah...memang puas hati dan berbaloi...:)

0 Responses to "Kek Keju Blueberry"

Catat Ulasan