Blueberry Cheese Cake

Author: Delliema // Category:
Selamat Hari Raya.... :)

Hari ini nak update untuk entri seterusnya. Kali ini tempahan dari adik ipar saya yang berada di bangi. Beliau telah membuat tempahan Blueberry Cheese Cake untuk Hari Lahir mak dan bapa mertuanya... 


Blueberry Cheese Cake ini dihiasi dengan fresh cream keseluruhannya... Saya lebih gemar menghias kek dengan mengunakan fresh cream berbanding dengan buttercream... Bukan apa fresh cream lebih sedap kerana rasanya yang lebih kurang macam ais cream gitu...hehe..:) tapi saya ikut jer permintaan pelanggang-pelanggan saya... Terpulang kepada selera anda... fresh cream boleh, buttercream pun boleh...:)  Alamak...!! tolong abaikan barang-barang lain dibelakang dan tepi-tepi kek tu ya...hehehe..:) tak sempat nak alihkan sebelum snap gambar... maaf lah ya... sibuk wat kerja, tak perasan lak barang lain banyak kat meja...:)

Tempahan ini telah disiapkan sehari sebelum raya... Ini untuk sambutan hari lahir dan hari raya sekali lah ni...:) diharap adik ipar ku itu berpuas hati dengan rasa dan rupanya ya... Untuk anda yang ingin membuat tempahan Blueberry Cheese Cake seperti ini boleh lah membuat tempahan dengan segera...

Untuk tenpahan dan pertanyaan boleh terus menghubungi saya di talian 013-2461276 (Eima) atau email kan tempahan dan pertanyaan anda di camcateh@yahoo.com  atau pun di bahagian comment disini pun boleh...:)

Jumpa lagi...

0 Responses to "Blueberry Cheese Cake"

Catat Ulasan