Chocolate Cake Ball

Author: Delliema // Category:
Salam Semua..

Kembali kita bersiaran... hehehe dah macam baca berita pulak... hari ni nak update entry yang tertunggak... Untuk entry kali ini.. adalah antara kek kegemaran saya... kalau dulu-dulu zaman study2 tu..pergi je ke kedai bakery mesti cari kek ni... dpt sebiji pun jadi lah... hehehe...:) nak tahu kek apa yang saya maksudkan??...


Ni dia.... Saya pun tak pasti sangat apa nama sebenar dia... yang saya biasa panggil Coklat Cake Ball... sangat sedap dan rich dengan rasa coklat.. yang ni bukan saya beli tau... ni saya buat sendiri.. 100% homemade lagi..:) 


Coklat Cake Ball ni adalah tempahan dari Kak Aida di Menara D'Sara... ini adalah tempahan sampingan daripada tempahan Carrot Cake tu...Beliau membuat tempahan untuk 18 biji Coklat Cake Ball.. 


Alhamdulillah... Hasil maklumbalas dari kak Aida.. berpuas hati dengan rasa Coklat Cake Ball ini...:) Terima Kasih sudi buat tempahan.. kepada anda yang ingin membuat tempahan boleh terus hubungi saya atau sms di 013-2461276 (Eima) atau email di camcateh@yahoo.com 

Ok lah nnti kita sambung lagi ya...


0 Responses to "Chocolate Cake Ball"

Catat Ulasan