Kek Coklat Extra Moist

Author: Delliema // Category:
Assalammualaikum dan Salam sejahtera semua,


Alhamdulillah syukur kehadrat mu ya ALLAH dengan berkat keizinannya dapat juga saya menulis dan mengupdate semula blog saya yang agak dah lama bersawang ni... lama betul tak dikemas ruang2 yang ada di blog ini... sehinggakan benda lama-lama yang dah expiry pun duk disimpan lagi... ish..ish..ishhh..:)

Untuk tahun baru 2013 ni saya dah mulakan semula business yang dulu nyer tergendala sebentar akibat cuti bersalin.. alhamdulillah semuanyer dah selamat dan sudah selesai.. jadi untuk permulaan tahun baru ni saya memulakan dengan penjualan Kek Coklat Extra Moist...




Kek ini saya jual dalam bekas mangkuk plastik macam ni dengan harga RM5.90 semangkuk.. tekstur kek nyer memang sangat moist dengan topping coklat cair yang sangat sedap. Delivery disediakan bagi yang ingin kan penghantaran, tapi klu nak kan delivery minimum tempahan mestilah 5 bekas dan keatas ya... kalau nak datang pickup sendiri bolah gak. sebarang pertanyaan sila hubungi atau sms saya di 013-2461276 atau email di camcateh@yahoo.com




0 Responses to "Kek Coklat Extra Moist "

Catat Ulasan